miercuri, 5 octombrie 2011

Nu sunt regrete daca ne-amintim…este doar fericirea pentru care noi trebuie sa platim…

Nu pot fi Creanga si nici Eminescu.....dar am sa-ncerc sa fiu un ''eu'' macar....
M-am gandit mult asa cum cred ca multi 'naintea-mi au facut-o....m-am gandit la cum ar trebui sa arate femeia perfecta....m-am pus pe calculat,si-am socotit,m-am pus pe masurat si iar am socotit.....apoi mi-am dat seama ca sunt un prost....nu exista etaloane pentru perfectiune decat in mintea si in inima noastra,nu exista model de frumusete decat pentru ca simturile noastre il creeaza mereu chit ca vrem au ba....si mi-am dat seama deci ca pentru fiecare perfectiunea arata altfel si asta nu o face imperfecta ci face doar restul perfectiunilor sa para anoste si pline de imperfectiuni pe langa ea.
Stiu...sunt subiectiv...dar asta nu inseamna decat ca sunt om....sunt subiectiv si o recunosc si asta inseamna de fapt ca nu-s vita.....
Perfectiunea mea e numai pentru mine si iti doresc sa ai si tu una in tine.....fi subiectiv si egoist,fi vesel,fi banal si apoi fi si trist.....fi OM.

Este blonda,cu un breton asimetric.......paseste-n mers de parca ar pluti..... si o privesc cum se apropie de mine tot zambindu-mi.......e constienta de faptul ca asta o face sa-mi fie mai frumoasa.....ESTE REALA!!!

Are o piele asa de fina ca degetele-mi plang cand mangaind o-ntina.....are un iz pe care nu pot sa-l descriu dar de-nchid ochii si-l inspir stiu ca ma face el mereu sa fiu mai viu.
Are si ochii aceia...... cand de caprioara, ce te indeamna s-o iubesti,ii are cand de diavolita si te indeamna s-o doresti si-i are si ca de sageti, cand te indeamna sa regreti.....ii are da,si sunt a ei....si ii iubesc asa cum ma iubesc si ei.... sunt ochii care mi-au vorbit....sunt ochii ce mi-au plans si mi-au zambit....sunt ochii ei.
Ea are tot ce are toata lumea fel de fel, dar pentru mine tot ce are ea e altfel......se misca,vorbeste si zambeste dar pentru mine tot ce vad, e ca pluteste.
Ea este cea care mi-a daruit un vis....tot ea mi-a aratat ca este paradis....ea m-a facut sa pot sa mor de ras.....si tot ea este cea pentru care am plans.
Ea e perfecta pentru c-o iubesc......ea e perfecta pentru c-o doresc....ea e perfecta pentru ca mereu e ea.....ea e perfecta pentru ca o pot iubi stiind ca nu-i a mea.

Ea este aly....

Un comentariu:

  1. QED Demon! Alte cuvinte sunt de prisos:)

    PS. Tot blondele te scot din negura ma :))) asta apropos de recuperari si redecorari:)))))

    RăspundețiȘtergere