miercuri, 5 octombrie 2011

Autodisectie

Salut la voi si bun gasit!
de ce sunt aici exact nu stiu,cum probabil nu stie marea majoritate a voastra asa ca asta nu ma va face sa ma simt nici mai special si nici de neglijat....am sa aleg sa ma simt doar EU....si ma simt bine in pielea mea,uneori macar .....
nu am mai scris de multa vreme....si acum stau si ma intreb de ce??? niciodata nu am pretins ca am talent sau ca ma stiu la asta....nici macar nu cred ca scriu pentru altii....e pentru mine....ma ajuta sa ma vad mai bine de dinafara.....da da....asta trebuie sa fie....cand scriu reusesc sa scot din mine mai mult si reusesc sa pun intr-o oarece ordine....apoi....cand recitesc parca vad totul mai clar si parca ma inteleg dintr-odata mai bine cu mine
''vreau sa incerci sa-i dai o palma mortii''.....ei bine ....uite te ascult aceasta va fi incercarea mea si sper sa-mi reuseasca ca si in alte dati.. voi incepe cu exercitiul de care mi-ai vorbit zilele trecute
SUNT: -un egoist dar pot sa-mi ofer si viata uneori -un copil egocentric si orice sfat parintesc l-am tratat mereu cu nepasare ba chiar am actionat total pe dos,dar imi respect si imi iubesc parintii -genul de parinte care se iubeste prea mult pe sine insusi,care isi doreste atat de mult pentru el incat observa la urma ca nu i-a mai ramas nimic de oferit odraslei sale,dar imi iubesc copilul -sunt cel care face ochii pe care ii iubeste sa planga,sunt cel care transforma zambetul cu gropite de care e indragostit intr-o crispare de teama si teroare -sunt cel mai mare dusman al meu dar in acelasi timp imi port o prietenie fara seaman -sunt cel mai fericit dintre pamanteni dar nu sunt niciodata multumit de asta pare-se
multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu