miercuri, 5 octombrie 2011

Carosabil…sunt un drum…calcati-ma in picioare…o sa ajungeti unde vreti…

E noapte iar si din nou nu pot sa dorm……e intuneric in jurul meu si simt si intunericul din mine si de mine……..e negru si e tacere sau poate ca e doar o zi cu totul mai ciudata iar eu in nebunia mea nu mai pot percepe diferentele ce despart mai mereu ziua de noapte si intunericul de lumina. Oare ce e cu mine? Ce mi se intampla? In ce ma transorm??
Ma zvarcolesc si imi simt trupul ud iar pielea ma ustura parca …..sunt sudori reci si acide rezultante inevitabile ale spasmelor mele disperate din incercarile de a le scapa…..vad in jur multi oameni cu masti hidoase ce ma tin si trag fiecare de mine inspre alta lume…..ma chinui sa le scap dar de fiecare data altul ma prinde din nou si incepe sa traga la randul lui….oare ce au cu mine??....de ce ma vor in lumea lor???
Clinck-clinck-clinck……deschid ochii……sunt singur….atipisem……televizorul merge si un tip ieftin freaca doua cutite unul de celalalt incercand sa ne demonstreze ca alea prin folosire nu doar ca nu se strica ci chiar se si ascut singure….hahahaha,ce haios e omul si ce bine ca la inceperea teleshopingului volumul tv-ului parca e in crestere….asta e bine,da, ca asta m-a trezit si nu-i chiar rau sa fi in starea asta……aprind o tigara si intind mana lenes dupa restul de cafea ce zace pe langa pat uitata dinainte de somn…..
Sunt in cimitir si holbez ochii la doua cruci alaturate dar total diferite ca aspect,fiecare destainuindu-mi diferentele de stare sociala intre cei doi decedati……ma uit la ele si incep sa rad in hohote……ce conteaza diferenta cand ii mananca viermii pe amandoi la fel de cu pofta acuma…hahahaha……intre cruci, un clown cu zambet pe fata si lacrimi in ochi imi rade inapoi in hohote de nestavilit…..ma enerveaza ciudatul….voiam sa fiu doar eu cel care mi-am dat seama ca in viata saracii sunt nebuni iar bogatii excentrici dar mai apoi in moarte hoiturile lor au sa puta la fel caci se pare ca unele lucruri nu pot fi cumparate desi zice-se ca totul are pretul lui. Ma aplec brusc si iau o piatra pe care o arunc spre arlequin….vreau sa-l izgonesc si sa raman singur in revelatiile intunericului meu…..clinck-clinck-clinck…..oglinda se sparge si clown-ul dispare….in locul lui apare iar tv-ul cu acelasi gaunos vanzator de ieftinituri proaste…iar atipisem….
….aprind o alta tigara in amintirea celei din urma si ma ridic anevoie din pat….nu mai e cafea asa ca restul de cola dintr-un sfert de sticla imi pare o alternativa acceptabila efortului de a prepara un ness nou….mut programul pe un canal de muzica ce nu o aud si ma las furat de ganduri….e ciudat sa fiu eu si sa ma gandesc la mine…..poate ca iar visez….ma ciupesc pana imi da sangele…ma doare…..asta inseamna ca nu dorm….daca simti durerea inseamna ca traiesti zicea unul……ciudat rationament as zice eu….sigur ca tipul era un ratat…..poti sa traiesti si fara sa simti durere la o adicatelea chiar daca asta ar parea un perpetuum mobile cand incerci sa ginesti mai de-aproape cum sa faci asta….
Ping-pong-ping-pong…..nu joc ping-pong totusi…..sunt doar gandurile mele ce se ciocnesc unele de altele in capul obosit si cu clara nevoie a unei reparatii capitale urgente…… Ping-pong-ping-pong….. Reguli-durere-regulatori-rani-politica-foamete-benzina….POC….imi trag o palma peste frumte si dispar toate……o sa innebunesc asa cu totul….ma ridic si merg la comp….am sa joc zuma…asta este cea mai tare solutie in acest moment……bilele incep sa-mi curga in fata ochilor si broasca raioasa le omoara pe toate de cum apar cel putin doua la fel alaturate…hahahaha…ce tare sunt….ce bine ma simt acuma si cata liniste.
M-am calmat si cuvintele imi par toate acum tacute……e bine….dar ma si ingrijoreaza un pic….nu stiu sigur…..oare e linistea pentru care am luptat sau e linistea dinaintea furtunii???.....ridic din umeri si caut din ochii felea de rachiu pe care imi amintesc ca n-o golisem toata…o gasesc si ne zambim reciproc amandoi fericiti la culme pare-se……iau o inghititura cu pofta si ma stramb in timp ce simt cum alcoolul tare imi arde gatlejul insetat……durerea……ce este? Cine o produce? Ce o produce? Unde ne doare? Cand,cum si de ce??.....intrebari,intrebari si iar intrebari si problema nu e ca nu ar avea raspuns ci ca fiecare din ele are sute de raspunsuri din pacate,raspunsuri pe care mintea mea le gaseste si gaurile din sita ei sunt prea mici ca sa le poata cerne pentru a ramana mereu cel bun……
Bang-bang-bang….o melodie veche iese din tv si pare ca e prima ce o aud de cand am comutat programul….sau poate ca nu o aud nici pe asta ci doar o ascult dar macar imi arata un firicel de lumina undeva departe…..durerea…..nu e in mai multe locuri in mine si nici nu vine din mai multe surse…..durerea e in cap…..vine din creier si tot acolo ma doare….dadadadada…asa este….si daca e asa inseamna ca si utopia are o solutie…..daca pot controla creierul as putea controla si durerea iar daca voi controla orice chin fizic sau psihic posibil inseamna ca as putea fi eu cel mai fericit dintre pamanteni…..hahahahha….tipul ala s-a grabit cu cartea…..
Ma uit pe geam …..luna e jumate in nori si cu cealalta jumate imi ranjeste demonstrativ….sau poate ca e si ea ca si mine….jumate in intuneric si ailalta jumate in reflectia soarelui…..imi vine sa rad si ma gandesc ca luna asta ma imita ….e hotarata treaba…o iau razna incet-incet…..ceea ce tot e bine pana la urma daca ma gandesc asa ca la o adica graba strica treaba……
URASC-URASC-URASC…….urasc regulile si regulatorii….urasc crizele si crizatii…..urasc foametea si fomistii….urasc balta de cacat in care am calcat cand eram mic si mi-a adus tot norocul vietii si urasc degetele incrucisate ale dusmanilor ce mi-au adus tot ghinionul din viata….urasc soarta care nu se exista dar apare in coincidente ciudate…….urasc aerul care ma face sa-l respir si urasc pamantul care nu ma lasa sa zbor…..sunt plin de ura si durere si asta inseamna ca traiesc???.....sunt plin de urina si fecale si asta inseamna ca sunt satul???.... URASC-URASC-URASC.
Ma vad pe mine definit de multe multe rani mai vechi sau mai noi…….mi-e mila de mine si imi deplang soarta…..sunt un mutilat al sortii si un handicapat al vietii…..cred ca ar trebui sa ma tratez….cred ca nu e bine asa….cred atatea si asta nu ma face credincios…..sunt eu….sunt plin de rani…..ele nu mai dor, dar exista….ce sa fac cu ele??.....am auzit ca ranile nasc monstrii…….OARE MAI SUNT OM?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu