vineri, 7 octombrie 2011

Astazi....


Astazi....m-am enervat cumplit asa cum am facut-o de multe ori in ultima perioada dar enervarea de astazi a fost altfel....astazi m-am enervat si m-am inervat cu toti muschii din mine...si am inceput sa ma misc cum nu cred c-am facut-o de ceava vreme incoace....
Am aruncat o privire in jur la toate mlastinile-mi hidoase si-am hotarat ca trebuie sa mai incerc din nou sa ies din ele...am privit toate panzele-mi de paianjen si-am hotarat ca e momentul sa-ncerc sa le mai rup....
Privind in jur, dincolo de marginile mlastinoase, am vazut o gaura neagra, ca gura unei grote fara fund....mereu m-am intrebat ce-o fi acolo....si am inceput sa ies tragand de mine....e greu al dracului dar sunt atat de nervozat ca stiu ca asta e momentul cand voi putea...stiu asta bine...
La inceput parea ca nu inaintez deloc asa cum mi-a parut adesea dar de data asta nu am mai renuntat....am miscat salbatic din maini si din picioare am impins capul inainte simtindu-mi toti muschii spatelui cum trag in rand cu mine si numai pentru mine....ma gandeam ca asa as fi putut sa candidez la strongest man si as putea chiar sa urnesc camionul si ma gandeam si la un rucsac cu carbit ce-l chinuiam odata...si tot din gand in gand m-am pomenit afara...parca nu-mi vine sa cred si parca n-as fi eu acuma....picioarele le simt usoare cum misca netinute de malul cel vascos iar mainile-mi se misca goale ne-mpiedicate de acel paienjenis....e straniu si e nou...dar pare si placut...
Am tropait ca un copil si m-am uimit eu singur sa simt sub talpi taria si-apoi am incercat sa vad in grota....e intuneric si e rece iar aerul imi pare tare....mai am doar drumul inapoi in mlastina sau pot sa intru in acea intunecime....si o voi face azi caci m-am decis....
Odata invatati cu negrul incep si ochi mei sa vada cate-un pic....la inceput sunt umbre si vise miscatoare apoi devin cu forma care se simte tare si care incet o simt cum prinde chiar miscare...si pot si-ncep chiar si sa le aud....oare sunt liliac si inca n-am aflat???
Ma opresc....am in fata un perete imens,negru si rece si are proprietati ce ma uimesc, caci, cat e intunericul de mare ma vad pe mine insumi cum ma oglindesc...deci nu-s vampir ci doar am setea mare.....sau poate doar visez...cu vreo urmare...
Acum vad bine de-a dreptul dar poate ca nu vad corect....sunt uimit si imi vine sa ma frec la ochi sau sa ma tot ciupesc....e adevarata imaginea care mi se arata??...ma pipai si toate par la locul lor....atunci de ce ma vad cum eu ma rup in eu plus eu si-apoi din nou???
Pe marele ecran ma vad acuma cum arat in patru forme, la fel dar diferite totusi....cred ca oglinda este cu efect asa ca fug si ma ridic pe-o piatra, cu spatele la zid...si vad cum am rams in grota dar eu pe piatra si tot eu inca sunt si jos, in multiforme si prezente...cred ca visez...e sigur asta, caci, daca nu,e sigur c-am innebunit...
Ma uit tot mai uimit si mai curios de-acuma...scena incepe-a prinde viata...ma vad pe mine cum o iau la dreapta pe un coridor si plec....ma vad pe mine cum o iau la stanga pe un alt coridor si plec....au mai ramas doar doi.....si-acum ma vad pe mine cu uimire cum incep a ma bate chiar cu mine...huhuhuhu...ce tare sunt....hahahaha...ce bine lupt....ce lovituri...cata durere...cata viteza...si ce reactii....hahuhahu...ce prost mai pot sa fiu sa ma lovesc si-apoi sa rad cu pofta asta....ma scobor scarbit de pe piatra si o iau in urma mea pe coridorul din dreapta lasandu-i pe cei doi de eu sa lupte si lasandu-mi si curiozitatea ca cine va castiga deoparte...nu are rost....tocmai am avut o revelatie....ce mai conteaza cine castiga cand stiu eu stiu bine deja de-acuma cine va pierde???
Sunetele luptei,gemetele mele si pocnetele seci ale loviturilor pline au ramas de-acum in urma...in fata ma ajung si chiar ma mir de asta....si ma opresc si ma ascund de dup-o umbra....mi-e teama rau....scrasnetul ghearelor fiarei ce opintesc in piatra,urletul din gatu-i feroce imi face pielea de gaina...si ma privesc cum stau in fata dansei si o astept ca sa ne rupem....oare chiar asa curajos sa fiu? sau doar inconstient???....ma vad cum stau in fata cu o aratare...ma vad cum o privesc in ochi si o sfidez...e monstrul fricii si e fiara groazei...e mama temerilor fara inteles...ma priveste cu mila parca si se pregateste sa ma-nghita...iar eu ii rad in nas si o astept....ce oroare....nu vreau sa-i fiu iar victima asa ca ma intorc si fug lasandu-mi eul cela sa o-nfrunte prostul singur....si fug si fug....si ma ajung din nou....si ce privelisti minunate...in fata-mi o zeita sta si drumul mi-l abate si gandul tot la fel...ea e un vis si e frumoasa, ea e un drog si voluptoasa si mintile mi-au stat in loc....si ma privesc cum ma topesc si ma privesc cum ma opresc....si imi dau seama ca si-aici am sa fiu inghitit asa ca iarasi ma intorc si fug....culoarele imi ies in fata si sub picioare se topesc....revad pe rand tot ce frumos ori ce-i urat si m-a oprit in viata si-acuma stiu ca n-am sa mai opresc.....acuma fug si fuga mi-e scaparea,acum alerg si stiu ca pot s-o fac pe bune...de-acuma frana n-am s-o folosesc...

Alerg,alerg si astazi va fi maine....alerg,alerg, si cale-am sa-mi gasesc...alerg,alerg...

4 comentarii:

  1. E bine ca ai gasit "o cale" pe care o consideri cea mai potrivita....desi nu consider fuga de raspundere sau fuga in general ca o solutie la ce ne inconjoara,nici real nici virtual...

    Forta si ambitia vine din interiorul tau si te impinge in fata,cu pasi mari si siguri,fara sa alergi si sa risti sa cazi....rezolvarea e la tine,trebuie doar sa VREI ...

    Am incredere in tine (pentru ca poate te cunosc mai bine decat restul amicilor tai) ca intr-un final vei alege intradevar calea potrivita.....se numeste VIATA REALA si sincer merita simtita si traita...din nou.

    Iti doresc tot ce imi doresc mie......
    Iar ce nu trebuie uitat......

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca mai potzi gandiai cu nuantze si te plangi ?
    Inca mai potzi sa gandesti colorat ?
    Inca mai potzi sa te lamentezi ?

    FERICIT mai esti breeeeee

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-as fi dorit sa am atatea cuvinte incat sa pot sa transmit ce am simtit cand am citit. Nu le am pentru ca nu s-au inventat.
    Este pe departe cea mai colorata scriere a ta. Si am luat-o ca atare. Cu forta:)

    RăspundețiȘtergere