miercuri, 5 octombrie 2011

Cam asta este tot....

Ratacesc ...calc din nor in nor si mi-e frica de fiecare pas ce vine ca are ca sa fie in gol.....ma uit in jur si sunt pierdut.....sunt pierdut de mine si de oamenii mei sunt pierdut de rasa mea......vad figuri care nu-mi spun nimic si vad oameni fara identitate.......sclavi ai dorintelor lor au ajuns sa lucreze ca boul in jug cate ore pe zi e nevoie apoi se retrag la staul mananca si in plus fata de pasnicul animal isi mai pierd vremea cu televizorul sau internetul inainte de a dormi pentru a o lua a doua zi de la capat....
Vreau sa simt ca traiesc pentru ca sa pot muri apoi , vreau sa simt durerea si placerea la maxim si mai vreau sa pot sa uit.....sa uit senzatia asta ca sunt un condamnat la moarte fara sansa de recurs si toti cei din juru-mi imi sunt gardieni ce nu ma lasa sa ma pot abate din culoarul mortii…..m-am nascut singur si voi muri singur si cred ca mi-e blestemul sa traiesc mereu tot singur caci cei din felul meu nu ar putea sa aiba partener in viata….caci tot ce as putea oferi intr-un parteneriat ar fi sa imi impart temerile si scarba de tot cei in jur…..

Un comentariu:

  1. Ne nastem singuri. Soarta ne lasa arareori cate un inlocuitor de sfatuitor in zona ca sa ne putem orienta. Moartea vine.
    Oare e atata de greu sa deschidem ochii sa vedem ?
    Urechile sa auzim ?
    Inima ca sa simtzim ?
    ...
    Mama m-am nascut intr-o noapte de 1/2/../31 ianuarie/decembrie...chinuri care au durat mai bine de X ore timp in care eu, ca un inocent ce ma aflam nu imi puteam opri plansul la vazul oamenilor ciudatzi care se uita la mina ca exist.
    Am avut o copilarie spectaculoasa pentru ca rasul m-a urmat oriunde si oamenii ii imbratziseaza pe cei care le aduc zile bune in casa, chiar daca sunt sub forma unui suras.
    Iubirea ? O fi venit ? O fi plecat ? Nu stiu, nu a fost nimeni langa mine sa ma invetze ce este aia, dar am invatzat sa imi gasesc fericirea in cele mai mici lucruri si astfel am putut sa trec mai departe.
    O familie ? Am aflat ca asa ceva inseamna o adunatura de oameni stransi la un loc cu niste scopuri concrete si in baza unor viitoare problematice. Am incercat orice pare comic, asta de ce nu ar fi de incercat ?
    Si moartea ? O biata izbavire a sufletului si trupului meu dupa durerile provocate de o autoflagelare in timpul vietzii.

    Povestea unei vietzi si mortzi SINGUR.

    Este ceva de plans ?
    Ca sufletul nu l-am luat in calcul ? Dar cine a putut demonstra pana acum ca reactiile sufleteshti sunt altceva decat reactzii ale propriului corp la anumitzi stimuli chimici externi ? :))))))))

    Dau o bere bre...lasa boceala si.....RAZI.

    RăspundețiȘtergere